zar ja mama?

06.06.2006., utorak

Bila san doma
bolje volje san odma'
Na ćaćinoj spizi..
što skuva ću izist ....

...... ...... ......


Što reći? Evo me nazad.
Bilo je lipo, kratko je trajalo. Zlato je bila super u autobusu. Spavala je dio puta, a ostalo vrime zabavljala putnike.

Napravila mi je šou na Kalelargi jedan dan. Nikako nije htjela ni u kolica, ni u krilo. Nije htjela dati ruku dok smo hodali, nego je glavinjala okolo. Zavirila je iza svakog kantunića, trčala za golubovima, razveseljavala ono nešto turista što je bilo u gradu. U početku sam se ljutila i pokušavala je obuzdati. Vidila sam da nema koristi i da će mo samo napraviti scenu i onda sam ja išla za njom i čekala kad će se umoriti. To mi je baš neka ideja.smijeh Da čekam kad će se moje neumorno Zlato umoriti. smijeh


Shvatila sam
koliko sam zahvalna na Zlatu;
koliko volim Najdražeg;
koju žrtvu sam napravila kad sam se doselila ovamo;
koliko mi je stalo što ljudi misle o meni;
što se dogodi kad otvoreni puding stoji deset dana u frižideru.



polako ću vas sve iščitati i odgovoriti na komentare, samo da malo dođem sebi ...wave

- 09:20 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.