zar ja mama?

16.06.2006., petak

Jučer popodne otišli smo malo siditi kraj mora. Bilo je vruće i nismo znali što bi od sebe, pa smo susjedu pokrali trišanja i otišli ih jesti na plažu.naughty
Moje Zlato, Najdraži i ja.cerek Gledali smo dicu što se kupaju i komentirali kako je to nama nekako još rano. Do jučer je derala bura.lud Jadna ta dica itd, itd.... rolleyes ...

Prvo sam ja Zlatu skinula čarapice i sandale, nek malo noge toća. Neće joj biti ništa ako ih malo smoči, komentirala sam Najdražem....smijeh
Zlato, čim je dotakla more, oduševila se.
Onda sam joj skinula hlačice da ih ne smoči, jer je počela divlje prskati.......
Naravno, smočila je bodi, pa sam joj i njega morala skinuti.......
Kad je ostala samo u pelenama, bućnula se i ostala skroz gola! rofl
Ljudi moji koje je to veselje bilo!!!! Trčala je po plićaku, gazila valove, prskala..... Močila je i facu i nije joj smetala sol. Inače, kad se kupamo u kadi, to je prava nemoguća misija. Zato smo se i nas dvoje začudili i oduševili njenim ponašanjem u moru.
Jedva smo je izvadili van i odveli doma. Nismo imali ni ručnika ni ništa, pa smo je obrisali majcom od Najdražeg i obukli one suhe hlačice bez pelena i u auto, pa u kadu da saperemo sav onaj pjesak kojeg je pokupila u ušima i po glavi.......
Bili smo na pješčanoj plaži, mislim da je ta najveća pješčana..... Inače nisam ljubitelj takvih plaža. Čini mi se da je jako šporko i ne volim kad triba puno pješačiti do dubine. Mislim da ću se ove godine morati prilagoditi Zlatu i ipak ići tamo, kad vidim kako ona uživa.cerek

Očekujem detaljne komentare u kojima mi opisujete što sve treba ponijeti sa sobom na more kad imate dijete od godinu i tri mjeseca.blabla (ovaj smajlić kao da viče 'Molim te!', pa neka ga ond ovdje!)
Lani smo za nju nosili samo ručnik jer je bila još jako mala i praktički se nije ni kupala, a samo je dojila pa nije trebala nikakva spiza.
Najdraži i ja uglavnom nosino samo ručnik preko ramena i rugamo se onima sa frižiderima i čitavom ratnom spremom. Sad i nama treba sva ta oprema, pa mi je žao što nisam bolje gledala što to drugi ljudi sa djecom nose sa sobom. rolleyes
Lopatice, kantice,zujo luft madrace, sokove, paštete i pomidore, suncobrane, kremice.......zujo ...
Ma recite mi što triba poniti, a da je osnovno i da će mi trebati.
wavewave

- 15:19 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.