zar ja mama?

01.07.2006., subota

Grade moj lipi što ti poklonit
kad pismi si pregršt dobija na dar....


Image Hosted by ImageShack.us
Dal pivat o lipoj Puntamici i žalu,
o kamenu svakom što vječan je tu...


Image Hosted by ImageShack.us
Ponosan stoj, al' pusti i suzu
jer nekih nam nema, nisu više tu...


Image Hosted by ImageShack.us
Biseru sjati ćeš opet beskrajno ti
svi kampaneli u tihu usnut će noć....


Image Hosted by ImageShack.us
Kaleta svaka pismu će pivat
daleka srca o tebi snivat...............


Image Hosted by ImageShack.us
Najlipša jutra grade moj opet će ti doć......




Idem doma malo biti svoja.
Ovaj put putujemo u utorak, opet ista kombinacija auta i autobusa. Nadam se da će i ovaj bus imati klimu i da će mamina Zlatica biti dobra i spavati.
Što još reći, nek vam ovo gori sve kaže. ......

Falit će te mi samo da ćirnem i vidim kakvog ste raspoloženja i o čemu koji dan razmišljate. ....

Javljam da idem, ne da bi činila gricule vama koji niste tamo, nego da sa vama podjelim svoju radost. ............


Ovo će mi biti omiljen pogled slijedećih petnaest dana
Image Hosted by ImageShack.us

Ako vam se sviđaju fotke, ima ih još takvih ovdje












- 15:12 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.